weboldaltmost

A legjobb előadásmód a közösségi médiában

Személyes tapasztalatok.

Az ok egyszerű. Belőled csak egy van. A legegyszerűbb módja annak, hogy kitűnj, az, ha olyat mondasz, amit senki más nem tud mondani. Továbbá, senki más nem élte az életedet, csak te. Ha megosztod a tapasztalataidat, véleményedet újat hozol létre, az új, pedig jó, mert egyedi.

Négy kategóriára lehet osztani a személyes tapasztalatokat: 1. Távoli múlt, 2. Közelmúlt, 3. Aktuális, és 4. Generált.

1. Távoli múlt:

A múlt fontos leckéi az életedben. Kapcsold össze ezeket a tanulsággokat a termékeddel vagy szolgáltatásoddal. Ez azért fontos, mert ebből közben Te is tudsz profitálni, hiszen olyan témában beszélsz, ami hasonló érdeklődésű embereket vonz (vagy szintén érinti a téma), akik pedig érdekeltek lehetnek a Te termékeidben, szolgáltatásaidban. Közben viszont lényeges, hogy érdemleges tartalmat adj át, olyat, amiből a közönséged is profitálhat, használhatják, beépíthetik a saját életünkbe vagy vállalkozásukba.

Példák:

Hogyan tudtam úrrá lenni a “nincs elég időm”-ön?

Nekem ez a három eszköz segített az ügyfélkezelésben

Én mindig ezt az egy dolgot nézem meg ha dinnyét veszek

Lényeg, hogy tedd személyessé, de közben olyan dologról beszélj, ami sok embert érint a témádban.

2. Közelmúlt:

Tapasztalatok a mindennapokból. Bármikor, amikor valakivel beszélsz, lehetőség van arra, hogy a közönséged értéket nyerjen belőle. Nézd meg az elmúlt heti naptáradat. Nézd meg az összes találkozódat, interakciódat, beszélgetésedet.

Ezekben arany rejtőzik a közönséged számára.

Példa:

A múlt heti előadásodon odajött valaki hozzád, hogy segítséget kérjen egy párkapcsolati problémával

A tegnapi ügyféltalálkozón, egy olyan kérdést tett fel az ügyfél, amivel sokszor találkozol

Pár napja a konditeremben találkoztál egy kerekesszékes emberrel, és elmondod milyen inspiráló volt számodra látni őt

(Ide tartoznak még az esettanulmányok is.)

Fontos az előadásmód. Fontos, hogy a nézőnek fenntartsd a figyelmét, de mégis úgy mondd el a történetet, hogy az maradandó legyen, mert hiszen akkor fogja tudni hasznosítani.

Azt, hogy milyen trükkökkel tudod fenntartani a néző figyelmét, hogyan sajátítsd el a történetmesélés művészetét egy másik blogban leírom, de videóban is elmondom. Keresd a Youtube-on.

3) Aktuális:

Kövesd az aktuális témákat a világban a témáddal kapcsolatban. Reagálj rájuk, kapcsold hozzá a saját tapasztalataidat, alkoss róla véleményt. Az aktuális dolgokról való tartalomgyártás nagyon hatékony, hiszen szélesebb közönségnek releváns.

Fontos viszont!

Használj egyedi megközelítést. Mit értek ez alatt?

Például: Szoboszlai Dominik ott volt egy magyar előadó koncertjén.

Egy nem egyedi megközelítés az lenne itt például, hogy milyen autóval érkezett, milyen órát viselt, stb… . Egy egyedibb megközelítés az lenne, hogy meddig lesz itthon. Egy teljesen egyedi megközelítés pedig az lenne, hogy milyen hatással van ez az előadó népszerűségére.

Lényeg. Válassz olyan egyedi megközelítést a témával kapcsolatban, ami új, egyedi, de mégis érdekes az emberek számára. Fűzd hozzá a saját véleményedet és egyedi meglátásaidat.

4. Generált:

Generálj érdekes témákat és add elő őket személyes tapasztalatként. Az, hogy nincs tapasztalatod egy témában, ne tartson vissza. Ha van róla nyersanyagod (olvastál/hallottál róla), és van egy jó ötleted, és szerinted segítheti a közönségedet, akkor csináld meg!

Ez a blog csak arra mutatott rá, hogy a személyes tapasztalatként előadott tartalom, sokkal hatásosabb és sikeresebb lehet mint a közhelyes előadásmód.

Kövess be minket Facebook-on a hasonló hasznos tartalmakért!

Iratkozz fel, hogy elsőként kapj értesítést az új blogokról!

© 2025 WeboldaltMost Minden jog fenntartva.

Adatkezelési tájékoztató

Adatvédelem