Mennyit kell posztolni a sikerhez?
A sikeres online jelenléthez posztolni kell. Nem újdonság. Nade felmerül a kérdés, hogy mennyit, hogyan, milyen gyakran kell tartalmat kirakni ahhoz, hogy tudjuk a közönségünket építeni.
A válasz: Minél többet, minél gyakrabban.
Értelemszerű, de pontosan mit is jelent ez számokban?
Egyszer olvastam egy interjút egy sikeres “personal brand” tulajdonosával, aki megosztott mindenfélét a tartalomgyártás titkairól, és hogy ő mi az amit csinál a mindennapokban és mi az ami neki segített. Szerinte ez az áttörő kulcsa a közönségépítésnek:
„Ha bárki azt mondja, hogy van valami titok, az csak el akar valamit adni neked. Mi egyszerűen annyit posztolunk, amennyit csak birunk. Ma Instagrammon háromszor posztoltunk. Linkedinen ötször. Facebookon szintén háromszor. Sokat, rendszeresen.”
Valljuk be az őszintét, valószínűleg Te ezen a héten nem raktál ki összesen ennyi tartalmat minden platformra. Igazam van?
Felmerülendő problémák:
1. Nincs időd ezzel foglalkozni
2. Nincs ötleted
1. Nincs időd
Akkor ne csináld minden nap. Csinálj meg mondjuk előre egy heti tartalom csomagot és egy hétig rakosgasd ki azokat. Egy napon felveszed őket, a többi napon pedig csak az előre felvetteket rakod ki és közben ötletet gyűjtessz a következőkre.
2. Nincs ötleted
Mivel kb végtelen kontent ötlet van ezért ennek nem is kellene előfordulnia, de természetesen lesz olyan, amikor úgy érzed már mindenről beszéltél, és már mindenről raktál ki tartalmat. Ezért itt van pár ötlet témától függetlenül, amiket mi is használunk:
- gyors tippek
- iparágaddal kapcsolatos titkok, mitológiák, nem mindennapi tudás
- gyakori hibák, amiket az emberek csinálnak az iparágadhoz kapcsolódó témában
- személyes történeteid (tapasztalataid, élményeid, tanulságok)
- gyakori kérdések
l- épésről lépésre videók
- how to videók
- kommentekre válaszolások
- fontos eszközök amiket te is használsz (fizikai, online)
Ha még ezek sem adtak ötletet, akkor még mindig újracsinálhatod a régi videóidat más kontextusban.
Zárszó
Mondjuk, minden ötödik tartalmad általában elér egy 10 000+ - os megtekintést. A többi nem teljesít ilyen jól, alapból mondjuk átlagosan 1000 megtekintésűek lesznek. Ha mondjuk minden héten 5 tartalmat osztasz meg, akkor egy héten az összmegtekintésed 15000 lesz a héten.
De mondjuk, hogy megfogadod a tanácsomat, és mostantól háromszor annyi tartalmat raksz ki (naponta 2 tartalom). 15 videó egy héten. 3 több mint 10000+ megtekintést ér el. Összesen 35000 megtekintés egy héten.
Lényeg, hogy folyamatosan és gyakran légy jelen a közösségi médiában.
Viszont lényeges, hogy a több tartalom sose menjen a minőség kárára. A minőség vs. mennyiséget egy másik blogban fejtem ki.
© 2025 WeboldaltMost Minden jog fenntartva.