Üzleti vagy személyes fiókra érdemes kirakni tartalmakat?
Mi tulajdonképpen a referenciáink bemutatására használjuk a céges közösségi média oldalainkat, ide töltjük fel a munkáinkat, ügyfeleink véleményét, werk filmeket, stb… .
Nem közönségépítési és ügyfélszerzési célra használjuk, hanem bizalom és hitelesség megerősítésére. Például ha mondjuk valaki a weboldalunkról rákattint egy közösségi média ikonra, akkor olyan tartalmak várják, amik még jobban eladják a céget.
Ennek viszont megvannak a maga hátrányai is sajnos. Egy új üzleti fiók esetén időbe telik, mire elérsz egy nagyobb követő számot, mert kevésbé éri meg a nézőnek követni téged, hiszen kevesebb, számára értékes tartalmat közölsz. És, ami ezt még nagyban befolyásolja, hogy az emberek kevésbé szívesen követnek egy üzleti oldalt mint egy személyes fiókot.
Éppen ezért a közönségépítésre mi a személyes fiókon öszpontosítunk. Akár milyen közhelyesen is hangzik igaz, hogy az emberek nagy része szívesebben követ egy személyes profilt, mint egy üzletit. Itt most nem a beállításra gondolok, hogy az instagram milyen módban van, personal, vagy business, hanem a fiókod kinézetére. Például Te szívesebben követnél egy “va.kft” nevű fiókot, mint egy “vargaagoston”? Nem, hiszen nem érződik személyesnek, olyan mintha nem egy emberrel lennél kapcsolatban.
A személyes profilnál mellesleg könnyebben alakíthatsz ki személyesebb kötődést is a közönségeddel mint az üzletinél, hiszen bátrabban fognak rádírni, mert nem egy cégnek írnak, hanem egy embernek.
A tartalmak is másak a személyes fióknál. Míg a cégesnél a referenciáinkat tesszük közzé, a személyes fiókon értékközpontú videókat osztunk meg, hiszen ezekkel a legkönnyebb közönséget építeni.
Természetesen nem vastörvény, hogy nem lehet értékközpontú videókat kirakni a céges profilra, de mi a tapasztalataink alapján nem ajánljuk, mert kevésbé hatékony.
© 2025 WeboldaltMost Minden jog fenntartva.